saçmalık bence "düşman" olmak. zaten takımımızı tutmayanla kavga ederiz, sağcıyız-solcuyuz diye kavga ederiz, komumist-sosyalist bile kavga eder;ülkücü-hizbullahçı da... sen oralısın ben buralıyım diye de kavga çıkar, tamam ama müzikten dolayı böyle kitlerler arası bir kavga yok bence. zaten bence müzik birleştirici görev üstlenir. bu yüzden açıkçası rock müzik dışında da dinlediğim türler vardır. ama o türlerin de belli icrakarlarını dinlerim. müzik sonuçta;belirli bir kalıba sokulamaz. sevme zorunluluğu da yok. düşmanlık taslayacak kişiler varsa da en azından haklarını aramak için olsun sadece. yani kendine(görünüşünden ve hayat felsefesinden dolayı)gelecek saldırıları engellemek için.-ki o da saçmalık. neyse çok doluyum bu konuda galiba