Düşman olmak saçma çünkü dinlediğimiz müzikleri bizler seçmiyoruz onlar bizi seçiyorlar bir yerde bir şarkı duyuyoruz vede diyoruz ki işte bu ben bu tarz şarkıları seviyorum bu tarz şsrkılar hoşuma gidiyoruz yani biz özellikle seçmiyoruz tabi özentiler hariç