Açıkçası biz arkadaşlar kaliteli müzikten yanayız:)zaten kaliteli olmayanlar ne kadar çabuk tüketiliyor fark etmişinizdir,birde tek bişey söyliyecem rock barlara gittigimde insanlar içten samimi arkadaş canlısı genelde böyle oluyor,ama eller havaya mekanlara dikkat edin herkesde bi kötü düşünce almış gidiyor,açıkçasıı kaliteli müzik dinlenir,benim genel fikrim ben piyasa müzige karşıyım ben neden zevk alıyorsam o müzigi yapıp dinlerim son olarak
LONG LİVE ROCK AND ROLL:)))