Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

parcalarımızın telif haklarını nasıl alıcaz?

  • sxlaney • 18 Şubat 2007 14:58 • #523000
    Parcalarımızı akorlar ve tablar olarak yazdık.ama artık ismimize ait olma zamanları geldi. sarkılarımızın telif haklarını almamız için ne gibi işlemler yapmamız gerekiyo? (notayamı dökücez, akor olarak mı vericez vb...) bize yol yordam gösterirseniz seviniriz....
Bu konunun tüm mesajları