Parcalarımızı akorlar ve tablar olarak yazdık.ama artık ismimize ait olma zamanları geldi. sarkılarımızın telif haklarını almamız için ne gibi işlemler yapmamız gerekiyo? (notayamı dökücez, akor olarak mı vericez vb...) bize yol yordam gösterirseniz seviniriz....