Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

parcalarımızın telif haklarını nasıl alıcaz?

  • A Dead Castle • 18 Şubat 2007 15:16 • #523004
    Parçalarımızın Telif Haklarını Nasıl Alıcaz ?

    Ucuz birşey olduğunu sanmıyorum.Yoksa herkes telif hakkı alırdı şarkısı için :) Size kolay gelsin
Bu konunun tüm mesajları