oda sebep ama eskiden yeniye adapte olamama olayı da var. Nedense daha yararlı olsada eski düzeni bozacağı için yeni olan çoğu şey toplumumuzda kabul görmüyor. Rock v.b müzik türleri de öyle. Bu konuda çok kişiyle tartışmış, çok kişiye anlatmış olmama rağmen bazı gerikafalı büyüklerim(gelenekçi anlamında söylüyorum hakaret değil) senin dediğin gibi bunun bir satanist müziği olduğu konusunda ısrarlılar ve neden ısrar ettiklerini bilmiyorlar.
Servis şöförümle radyo ekseni açtığımda aramızda geçen diyalog :
Ş - bu ne böyle
Ben - şarkı
Ş - ne anlıyosun bundan yabancı söylüyo bu
Ben - müzik evrenseldir
Ş - dinleme böyle şeyler (bu sırada frekansı değiştirir)