dersane de türkçee öğretmenim tarzı yerli yerinde bir insan.gitar çalıyor.her türlü ortamada uyum sağlıyacğını belirtiyor.fakat şöyle durum var kesinlikle diğerleri bizi kabul etmez diyor.okul gezisi için bindikleri bir otobüsün şöforu inanılmaz bi kişilikmiş.kör cahil berbat bi adam (kıllı falan) ee tabi orda ortam yapmışlar arkadaşlar falan kendi kasetlerinden bişeyler çalmak istemişler şöforün tepkisi-- (bağırarak) kim bu abdestsizler olmuş.!! siz çevreden ne beklersiniz ki. bence artık bizleri topluma kabul ettirmek için uğraşmamalıyız.
sevgiler dostlarım