Zaten beni bu müzikten iyice soğutan budur. Artık etrafta rock-metal müziği müzikal anlamda severek dinleyen çok az insan kaldı. Herkes: "Metalciyim, depresifim, siyah giyerim, asarım, keserim, intihar ederim." tadında. Kısaca: "Vahşiyim ama acıların çocuğuyum." diyorlar. Buna, bu tür müzik yapan müzisyenler de dahil. İnsanlardan tiksindim.