ya biliyorum bunun tek taraflı suç olmadığnı ben .
toplumun üyesi olduğunuda biliyorum .
ama uzlaşma olmucağı bi kesin
bölemi söylemeliyim. bende öyle tipleri görünce kendi tarzımdan yani kızıyorum abartmaya ne gerek var diyorum yani ama etrafdakiler herkesi bir tutuyo