sadecemüzik
görüyorum ki sadece müzikle değil,müziğin yanında bir de yapılan yorumlara cevap yazmakla uğraşıyorsun..
dediğin doğru.elbette ki başka cevaplar da alacağız(olumlu yönde) ama ben de zaten 'alacağımız cevap belli'derken genelleme yapmadım.tıpkı senin 'metalciler kan revan içinde albüm kapağı yapıyor' derken genelleme yapmadığın gibi.senden bir ricam var haddim olmayarak.lütfen topicte belirlenen konuya cevap yaz,yorum yapanlara değil....