hepimiz insanız =) birinden birşey gördük mü genelleriz. Gayet normal bir davranış bu.
Sokakta yaşayan her kişi birer potansiyel katildir.
Farklı bir ülkeden güzel/yakışıklı biri gördüğümüzde o ülkedeki herkes güzel/yakışıklıdır.
Sarışınlar aptaldır.
Metal dinleyen satanisttir.
diye devam eder =)
genellemelere bayılırız!
MET ÜST, "Biz Böyleyiz İşte" yazısından