evet çok haklısın. hani özenti diyoruz ya, sorsan 1-2 grup bilirler ve sadece 1-2 şarkı.. siyah giyinip etrafa depresif ve karamsar şekilde bakarlar.. höö iğrenç yaratıklar herkesten hayattan nefret ediyorum ölsemde kurtulsam gibi cümleler hayatlarının vazgeçilmezidir. bence bu insanlar yüzünden, sadecemüzik'in ablasının da verdiği örneklerde ki sanatçılar yüzünden rock-metal gibi müzikler dinleyemeyenler, dinleyenlere satanist ve bir işe yaramaz gözüyle bakıyorlar..