sadecemüzik
ben orda sana mecbur kaldığım için karşı yorum yadım ki zaten benim birisinin yorumuna karşılık yazdığımı göremezsin kolay kolay.şu an ne ifade etmek istediğini anladım ama sen beni anlamadığın için biraz yanlış değerlendirmişsin neyse neyse uzatmaya gerek yok.hem benim sana kimsenin yorumuna karşılık yazma derken aslında herkeze bir mesajdı o.çünkü boş yere gerginlik yaşanıyor millet birbirinin yorumuna karşılık yazdığı için..neyse dediğim gibi uzatmayalım olmayan bir sorunu...