İnanırmısınız ben sokağa çıkmıyorum.. işe gidiyorum ve evime geri geliyorum.. kimi görüyorum ki özenticilik yapayım ya da ona benzemeye çalışayım. cthulhu88 dediği gibi umrumda değil ;)
tarz yaptığım yok ama kişiler hep ya özenti gözüyle bakarlar ya da onun gibi birşey.
Tiksinti olayına geklince bana öyle bakan olmadı :S
dipnot: bakan olmadı derken dinlediğim müziğe ya da yeşilkazak'ın deyişiyle tarzıma bakaraktan bahsediyorum ;)