varya inanmazsın belki ama bugün acayip moralsizdim. Şu mesajını okudum son cümle acayip güldürdü beni iyi mi :):)
Neyse konumuza dönelim nerde kalmıştık.. Onu diyorum bende.. İşim yakın ya da değil. Arabayla gidiyorum geliyorum. Yolda trafik var zaten ya da yok etrafıma bakarsam olmaz(not: iş çıkışı 17 gibi Ayça Şenbaşkan çıkıyor abi çok güzel program yapıyor kadın ya. araba içinde bazen kendimden geçiyorum millet tiksiniyorsa o halime tiksiniyordur). En iyisi bakmamak. öyle ben dışarı çıkayım azcık takılayım olayı da yok. Gören ya şirkette görür ya da öyle arabanın içinde. Ha hafta sonları bazen çıkarım eskisi gibi değil çok nadir şu sıralar...Öyle işte ben iyiyim bu konuda .. Hahahahah kimse bana tiksinerek bakmıyor :)Sizde baktırmayın :hıh