neden.... şöyleki sokak ortası içki içip öpüşmek bize göre çook abestle iştkal etmezken o ninenelerin yaşadığı dönemde değil sevişme göz göze gelmelerinin bile ayıp karşılanması mümkündür ki böyle bir gençlik yaşamış kimselerin bizim hayatlarımızı olumlu karşılamaları mantıklı değil.. hele siyah giyenlerin 2 kat daha rahat davranmaları işin içine girince.. ama çok özenti mi deyim bilmiyorum siyah giyen arkadaşlarımızın bazıları çok tiksinç değil nineler beni bakışlarımı bile etkiliyor gidişata..