Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

niye çevredekiler rock-metal vs tarzdakilere tiksinti ifadesiyle bakarlar?

  • chumbucket • 23 Şubat 2007 00:13 • #523243
    biraz aşağıda da ''Neden Rock Dışında Müzik Dinleyenlere Düşmanız?''diye bi konu var.. ne çelişkili forum..
    okumadan yazıyorum gerçi büyük bi gaf da yapıyor olabilirim ama yine her açıdan çelişkili yaa..
  • ajiba • 23 Şubat 2007 16:04 • #523271
    insan bazen kenisiyle bile çelişir ki başkalarıyla çelişmesi (hem de müzik hakkında) işten bile değil bence.buna çelişki bile denemez
  • chumbucket • 24 Şubat 2007 01:36 • #523339
    hee hee ondan.
  • karabasan_gzem • 24 Şubat 2007 11:41 • #523352
    saçı siyah küpeli bir şahıs bir de siyah giyiyorsa kız erkek farketmez arkasından kedi miyavlaması taklitleri,kedi mi kesiyosun sen,satanit bak bu... gibi sözler duymaya alışkındır garip garip bakışlara alışkındır zaten ama bu gibi şeylere takılır mı tabii ki hayır insanların ne düşündüğünü umursasak pembe falan giyerdik sanırım ama olay renk meselesi de değil zaten sadece insanların kalıplaşmış düşünceleri işte böyleleri hep vardı hep de olucak..
  • sAtOoOo • 24 Şubat 2007 15:50 • #523365
    garip geliyoruz galiba onlara :) :)
    ama bence asıl garip olanlar onlar..:)
  • muratsacrifice • 24 Şubat 2007 19:24 • #523387
    ya helal olsun süper ifade etmişsin olayı.ayyynen katılıyorum sana...
  • _Backmasking_ • 24 Şubat 2007 21:49 • #523399
    onlar?biz?
  • amylynnlee15 • 25 Şubat 2007 09:02 • #523420
    evet ne bu onlar biz? bir de dersiniz kalıplaşmış fikirlere karşıyız diye..
  • sAtOoOo • 26 Şubat 2007 17:23 • #523490
    of abi ne yazsam yaranamıyorum size,yaranmak gibi bir çabamda yok ama insan alınıyor bir yerde offff :(
  • rock u-fuck • 26 Şubat 2007 23:03 • #523515
    neden.... şöyleki sokak ortası içki içip öpüşmek bize göre çook abestle iştkal etmezken o ninenelerin yaşadığı dönemde değil sevişme göz göze gelmelerinin bile ayıp karşılanması mümkündür ki böyle bir gençlik yaşamış kimselerin bizim hayatlarımızı olumlu karşılamaları mantıklı değil.. hele siyah giyenlerin 2 kat daha rahat davranmaları işin içine girince.. ama çok özenti mi deyim bilmiyorum siyah giyen arkadaşlarımızın bazıları çok tiksinç değil nineler beni bakışlarımı bile etkiliyor gidişata..