-
Belki nikin ofsayttır :P
-
Sokak ortası içki içip öpüşmek bizde de pek hoş karşılanmıyor. Öpüşmenin de yeri ayrı , içki içmenin de yeri ayrı. Siyah giyerim , laf atanı da bozarım. Ama sokak ortasında öpüşmek veya içki içmek biraz aşırıya kaçan davranışlar. İçmek için rock barlarımız var , kullanın :) Öpüşmek içinse sinemaya gidin ama dikkat edin , terbiyesiz sinema görevlileri dikizleyebiliyorlar :))
-
Alemsin valla Cenk. Sinemayla sokak arasında ne fark var? İkisi de umumi yer. :)) Ben de ciddiye almış okuyorum. :))
-
(Bursa için söylüyorum) genellikle dağdan indim şehire tipindeki insanlar ters bakıyor. mesela kekonun teki arkadaşın küpeye laf atmıştı. "la küpe takmış etek giyseydin bari avrat olsaydın" demişti. bursalı olmadığı herhalinden belliydi. çok nadiren de olsa yaşanıyor böyle olaylar. direk kafa tekme yumruk felan dalmamak lazım. ters bakıp sus yoksa biiip ifadesini vermek lazım. çok konuşuyorsa zaten olayın sonu belli adam yaralamaktan göz altına alırlar.
-
izmir için söyleyeyim bende bari;
hiç kimse karışmıyor ister siyah giy ister pembe tabi yerine göre kuruçaya filan gitmeye kalkarsan zaten çıplak gitsende birşey değişmez(orasıda efsane zaten çıplak gitmek daha iyi adamların işi kolaylaşır) yani iki üç muhit haricinde izmir iyidir gâvur izmir nede olsa...
-
hortlak gibi giyinirsen bakarlar şahsen bakıyorum insan dışı giyinenler var o yüzden. bi müzik tarzını benimsemek kıyafetle olucak iş mi..
o yüzden sokakta ucubeler görüyoruz beyinler boş, anca giymesini biliyorlar
ergen kompleksleri peh
-
bursalı olmadığı herhalinden belliydi
çok güldüm ya bursada bile küpeye laf sölüyolarsa
-
benimde sıpartada okurken geldi başıma adam ülkü ocağı başkanımıymış neymiş bana halka küpe takma nokta küpe tak millet anlamasın bari demişti yarılmıştım:)
-
bence bazıları gercekten işi baya abartıp insan olmaktan cıkıyor....ve oldukca tiskindirici bi hal alıyor dogal olarak cok dikkat cekici oluyor ....her kes bilir istiklaldeki tipleri onca insanın arasında bir anda nasıl parlıyorlar .....ve alışık olmayan insanımızın yadırgaması normal ..... bence fikirler ve ayrıcalık tarzla yansıtılacak kadar basit olmamalı ...tabi bu benim görüşüm ..ve yorumum
-
alkışlar avuçla sana:)