Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

niye çevredekiler rock-metal vs tarzdakilere tiksinti ifadesiyle bakarlar?

  • cthulhu88 • 27 Şubat 2007 14:49 • #523531
    Belki nikin ofsayttır :P
  • Soulforger • 27 Şubat 2007 14:52 • #523532
    Sokak ortası içki içip öpüşmek bizde de pek hoş karşılanmıyor. Öpüşmenin de yeri ayrı , içki içmenin de yeri ayrı. Siyah giyerim , laf atanı da bozarım. Ama sokak ortasında öpüşmek veya içki içmek biraz aşırıya kaçan davranışlar. İçmek için rock barlarımız var , kullanın :) Öpüşmek içinse sinemaya gidin ama dikkat edin , terbiyesiz sinema görevlileri dikizleyebiliyorlar :))
  • sadecemüzik • 27 Şubat 2007 16:20 • #523539
    Alemsin valla Cenk. Sinemayla sokak arasında ne fark var? İkisi de umumi yer. :)) Ben de ciddiye almış okuyorum. :))
  • kambyses • 7 Mart 2007 09:58 • #523900
    (Bursa için söylüyorum) genellikle dağdan indim şehire tipindeki insanlar ters bakıyor. mesela kekonun teki arkadaşın küpeye laf atmıştı. "la küpe takmış etek giyseydin bari avrat olsaydın" demişti. bursalı olmadığı herhalinden belliydi. çok nadiren de olsa yaşanıyor böyle olaylar. direk kafa tekme yumruk felan dalmamak lazım. ters bakıp sus yoksa biiip ifadesini vermek lazım. çok konuşuyorsa zaten olayın sonu belli adam yaralamaktan göz altına alırlar.
  • donald_cobain • 7 Mart 2007 10:53 • #523902
    izmir için söyleyeyim bende bari;
    hiç kimse karışmıyor ister siyah giy ister pembe tabi yerine göre kuruçaya filan gitmeye kalkarsan zaten çıplak gitsende birşey değişmez(orasıda efsane zaten çıplak gitmek daha iyi adamların işi kolaylaşır) yani iki üç muhit haricinde izmir iyidir gâvur izmir nede olsa...
  • sum_ • 7 Mart 2007 20:42 • #523934
    hortlak gibi giyinirsen bakarlar şahsen bakıyorum insan dışı giyinenler var o yüzden. bi müzik tarzını benimsemek kıyafetle olucak iş mi..
    o yüzden sokakta ucubeler görüyoruz beyinler boş, anca giymesini biliyorlar
    ergen kompleksleri peh
  • _Backmasking_ • 7 Mart 2007 22:33 • #523942
    bursalı olmadığı herhalinden belliydi
    çok güldüm ya bursada bile küpeye laf sölüyolarsa
  • donald_cobain • 8 Mart 2007 02:54 • #523957
    benimde sıpartada okurken geldi başıma adam ülkü ocağı başkanımıymış neymiş bana halka küpe takma nokta küpe tak millet anlamasın bari demişti yarılmıştım:)
  • _ReViVaL_ • 8 Mart 2007 19:06 • #523984
    bence bazıları gercekten işi baya abartıp insan olmaktan cıkıyor....ve oldukca tiskindirici bi hal alıyor dogal olarak cok dikkat cekici oluyor ....her kes bilir istiklaldeki tipleri onca insanın arasında bir anda nasıl parlıyorlar .....ve alışık olmayan insanımızın yadırgaması normal ..... bence fikirler ve ayrıcalık tarzla yansıtılacak kadar basit olmamalı ...tabi bu benim görüşüm ..ve yorumum
  • rock u-fuck • 8 Mart 2007 20:10 • #523990
    alkışlar avuçla sana:)