Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

niye çevredekiler rock-metal vs tarzdakilere tiksinti ifadesiyle bakarlar?

  • Soulforger • 27 Şubat 2007 14:52 • #523532
    Sokak ortası içki içip öpüşmek bizde de pek hoş karşılanmıyor. Öpüşmenin de yeri ayrı , içki içmenin de yeri ayrı. Siyah giyerim , laf atanı da bozarım. Ama sokak ortasında öpüşmek veya içki içmek biraz aşırıya kaçan davranışlar. İçmek için rock barlarımız var , kullanın :) Öpüşmek içinse sinemaya gidin ama dikkat edin , terbiyesiz sinema görevlileri dikizleyebiliyorlar :))
Bu konunun tüm mesajları