Sokak ortası içki içip öpüşmek bizde de pek hoş karşılanmıyor. Öpüşmenin de yeri ayrı , içki içmenin de yeri ayrı. Siyah giyerim , laf atanı da bozarım. Ama sokak ortasında öpüşmek veya içki içmek biraz aşırıya kaçan davranışlar. İçmek için rock barlarımız var , kullanın :) Öpüşmek içinse sinemaya gidin ama dikkat edin , terbiyesiz sinema görevlileri dikizleyebiliyorlar :))