izmir için söyleyeyim bende bari;
hiç kimse karışmıyor ister siyah giy ister pembe tabi yerine göre kuruçaya filan gitmeye kalkarsan zaten çıplak gitsende birşey değişmez(orasıda efsane zaten çıplak gitmek daha iyi adamların işi kolaylaşır) yani iki üç muhit haricinde izmir iyidir gâvur izmir nede olsa...