bence bazıları gercekten işi baya abartıp insan olmaktan cıkıyor....ve oldukca tiskindirici bi hal alıyor dogal olarak cok dikkat cekici oluyor ....her kes bilir istiklaldeki tipleri onca insanın arasında bir anda nasıl parlıyorlar .....ve alışık olmayan insanımızın yadırgaması normal ..... bence fikirler ve ayrıcalık tarzla yansıtılacak kadar basit olmamalı ...tabi bu benim görüşüm ..ve yorumum