benimki biraz daha yeni nesillerden olacak ama söyleyeyim:
slipknot ın sampler'ı, aynı zamanda en az konuşan ve en geri plandaki elemanı craig jones röportajlarda hiç konuşmazmış. bir kere konuşmuş ve dediği tek laf "eğer slipknot olmasaydı şu anda sokakta insanları öldürüyor olurdum." olmuş.