Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock/Metal Tarihinin En Garip, En Saçma, En Gereksiz,En Efsanevi Olayları..

  • Soulforger • 22 Haziran 2007 21:02 • #528191
    Angtoria'nın gitaristi (ismini bilmiyorum , kahverengi saçlı olan) aslında davul çalıyormuş 15-16 yaş civarında... Ama kızlardan tüm ilgiyi gitarist ve vokalistlerin topladığını görünce kıskanıp gitarist olmuş :)
  • berry88 • 22 Haziran 2007 23:51 • #528199
    .
  • şermutah • 23 Haziran 2007 00:34 • #528200
    page in gitarı konser sırasında gitarı keman yayıyla(evet bildiğin keman yayı e-bow falan değil) çalması
    pink floyd un köpeğe blues söyletmes i
    jim morrison un konser sırasında seyircilere hepiniz bir avuç dolusu budalasınız vs. diye saydırması
    john bonham ın moby dick adlı şarkıya çalarken gaza gelip bagetleri fırlatıp elleriyle çalması bateriyi
  • DrumBanger • 23 Haziran 2007 00:40 • #528201
    Jim Morrison daha da ötedir :) Sahnede cinsel organını açıp göstermiştir . Özel ilgi alanıma girer o herif . The Doors filminden de bilinir .
  • syarar • 23 Haziran 2007 00:52 • #528202
    [10 kez okundu]DrumBanger
    23 Haziran 2007 Cumartesi / 00:40

    Sahnede cinsel organını açıp göstermiştir . Özel ilgi alanıma girer


    Orada yazmayan birşey varsa söyleyin. Ben demiştim.
  • şermutah • 23 Haziran 2007 01:04 • #528203
    idol işte :D
    şimdi geldi aklıma axl rose (anagramı oral sex oluyor ben keşfettim :P ) konserde seyircilerin üstüne çıkıp seyircileri dövmesi konsere kamera ile gelmişler galiba
  • şermutah • 23 Haziran 2007 01:06 • #528204
    birde bira şişesi kırıp o içilen yeri orta parmapına geçirip gitarı öyle çalmak var ki süperötesi bişey hiç görmedim ama eminim çok karizmatik duruyodur
  • berry88 • 23 Haziran 2007 01:14 • #528205
    bir de Skid Row'un böyle bi olayı var hatta aşşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

    http://www.youtube.com/watch?v=zih9KoAb6Po

    Adam da taş hani=P
  • delik beyin • 23 Haziran 2007 02:39 • #528209
    benimki biraz daha yeni nesillerden olacak ama söyleyeyim:
    slipknot ın sampler'ı, aynı zamanda en az konuşan ve en geri plandaki elemanı craig jones röportajlarda hiç konuşmazmış. bir kere konuşmuş ve dediği tek laf "eğer slipknot olmasaydı şu anda sokakta insanları öldürüyor olurdum." olmuş.
  • Drive-MAN • 23 Haziran 2007 12:04 • #528222
    cokda ılgınc degılmıs bu bence yanı slıpknot daha ılgınc olaylarada sahıp mesela ılk kuruldugunda 14 kısı olan grubun suankı sayısına elemanların kafalarında bas gıtar parcalaması ve bunun sonucunda bıkacının ölmesı uzerıne ındıgını bılıyormuydunuz