Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik Zevklerimiz ve Gelişim Süreci (Nereden Nereye)

  • Single_FACTOR • 3 Temmuz 2007 21:31 • #528720
    Biz gençken, zamanımızda Tv ler siyah-beyaz, düşünün elektro gitarların bile mazotla çalıştığı dönemler...
    Polis radyosu ve Radyo 3 sayesinde kaliteli müzikler dinlerdik Marillion, Status Q, Genesis, Cindrella, Queen, Traffic, Dire straits...
    sonra tvler renklendi, kanallar çoğaldı internet falan iyice popüler kültür etkisinde kalındı.
Bu konunun tüm mesajları