-
Ben itiraf etmeliyim ki simdilerde gülünç bulduğum grupları dinleyerek başladım daha öncesi etkin müzik ve pop dinlerdim ...ama ben şunu belirtiyim eminim çoğu eleman benim gibi ucuz gruplardan başlamıştır simdiki günlere gelene kadar .. peki sizlerde anlatırmısınız ?
-
ben küçükken grup vitaminin ve sezen aksunun şarkılarıyla büyüdüm ama hiç de pişman değilim çünkü sezen aksuyu görüyoruz "bence" turkiyenin 1 numaralı sesi...
-
Biz gençken, zamanımızda Tv ler siyah-beyaz, düşünün elektro gitarların bile mazotla çalıştığı dönemler...
Polis radyosu ve Radyo 3 sayesinde kaliteli müzikler dinlerdik Marillion, Status Q, Genesis, Cindrella, Queen, Traffic, Dire straits...
sonra tvler renklendi, kanallar çoğaldı internet falan iyice popüler kültür etkisinde kalındı.
-
İstanbul'un fethinide gördün mü? :D
-
burak kut'un deri ceketiyle motorsikletle uçtuğu klibiyle, yonca evcimik figürleriyle büyüdüm ben :)) kurban'ın kurban albümünün çıkmasıyla her şey değişiverdi :)
-
ıy ben 3 sınıfta ceza dinliyordum herkez benle dalga geçiyordu şimdi konuşuyorum onlarla ceza ceza diye bağrıyorlar ama ben 4 sınıfa kadar şebnem ferah ve teoman dinledim ama halada dinleyebilirim. 2. ve 1. sınıflarda gülben ergen hastasıydım bak bir bunu hatırlıyorum:D
-
İstanbul'un fethinide gördün mü? :D
piramitleri bilem gördüm
-
Evet bir ara benim de kendimi bulma gibi bir çabam olmuştu denebilir :P:D Pop,fantezi filan hiç dinlemedim sevmezdim hala da sevmem :P Neyse rap dinlemiştim o da sıkıcı geldi rock ta kendimi buldum en sonunda :)
-
Şimdi okul durumuma göre gideyim..
İlkokul>>>
Burak Kut(oof off ne severdim)
Bendeniz( hatta saçlarımı bile onun gibi kestirirdim)
Çelik( Yaman Sevda albümü ilk aldığım albümdür( Bu şehirde parçasına bayılırdım=))
Mustafa Sandal(...)
Grup Vitamin( şimdi adını hatırlayamadım kaseti vardı hatta Maganda diye de bi şarkı vardı içinde.. O kadar çok dinlerdim ki o kaseti en sonunda abim sobaya atmıştı bıkıp)
Ortaokul>>>
Teoman( hatta aşıktım ... İlk 4 Kaseti hala durur zaten ondan sonra da tarzı kaydı bozuldu felan)
Enriko Iglasyas(şimdi hiç yazamam uzun adı:p)( yakışıklı adamdı belki o yüzden dinlerdim ne biliyim küçüktüm yakışıklı kavramı değişiyo tabi insan büyüdükçe=D)
Bi de yabancı Pop dinlerdim şimdi direk isim veremicem..
Lise>>>
The Cranberries( Hazırlıkta hocamız(ahh Nihan Hocamm) bize ingilizce şarkı dinlememizi tavsiye etmişti ve bunları önermişti sağolsun iyi ki önermiş)
Dido( hala da severim aslında)
Alanis Morisette( Kadın vokal severim)
Şebnem Ferah( yıllarca uzaktan takip etmiştim ama lisede cidden dinlemeye başlamıştım)
Metallica( Nasıl bir geçiştir ben de bilmiyorum galiba Cenk de(Soulforger) biraz önayak olmuştu. Galiba Cenk baya bi yol göstermişti bu müzik konusunda)
A Perfect Circle( Hala da dinlerim)
KoRn(şimdi pek dinlemem ama zamanında..)
SOAD( Meraktan dinlerdim)
Anathema( Özellikle lise sonda dinledim ve çok severim hala)
Üniversite>>>
Şimdilerde kabaca 80ler diyebilirim(AcDc, Accept, Skid Row, W.A.S.P., Loudness, Scorpions, Queen, MSG, Axel Rudi Pell, Black Sabbath, Megadeth, Def Leppard, Kiss, Motörhead, Mötley Crüe, Van Halen vs.vs.) ama galiba yavaş yavaş oturmaya başladı tarzım ve mutluyum böyle.. Hatta 'Neden biraz daha erken doğmadım da şu 80leri yaşayamadım gönlümce?' diye içten içe üzülenlerdenim..
Vay be ne değişmişim ama.. =)
-
4-11 yaş arası paso radyo dinlerdim.. İsim olarak hiç birini hatırlamıyorum dinlediklerimin..{Barış Manço hariç} 12 yaşımda rock dinlediğimi fark ettim.. 13 yaşımda bilinçli olarak rock ve metal dinlemeye başladım..{tam anlamıyla özentilik dönemimdi} Şimdi 14 yaşındayım.. Hemen tarzdan sevdiğim şahıslar var.. Ama çoğunlukla senfonik metal ve hard rock dinliyorum..