ıy ben 3 sınıfta ceza dinliyordum herkez benle dalga geçiyordu şimdi konuşuyorum onlarla ceza ceza diye bağrıyorlar ama ben 4 sınıfa kadar şebnem ferah ve teoman dinledim ama halada dinleyebilirim. 2. ve 1. sınıflarda gülben ergen hastasıydım bak bir bunu hatırlıyorum:D