Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik Zevklerimiz ve Gelişim Süreci (Nereden Nereye)

  • maydonozz • 3 Temmuz 2007 21:35 • #528725
    ıy ben 3 sınıfta ceza dinliyordum herkez benle dalga geçiyordu şimdi konuşuyorum onlarla ceza ceza diye bağrıyorlar ama ben 4 sınıfa kadar şebnem ferah ve teoman dinledim ama halada dinleyebilirim. 2. ve 1. sınıflarda gülben ergen hastasıydım bak bir bunu hatırlıyorum:D
Bu konunun tüm mesajları