Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik Zevklerimiz ve Gelişim Süreci (Nereden Nereye)

  • bsrbsr • 4 Temmuz 2007 00:29 • #528739
    Evet bir ara benim de kendimi bulma gibi bir çabam olmuştu denebilir :P:D Pop,fantezi filan hiç dinlemedim sevmezdim hala da sevmem :P Neyse rap dinlemiştim o da sıkıcı geldi rock ta kendimi buldum en sonunda :)
Bu konunun tüm mesajları