Çalınabilecek en iyi parça, henüz çalınmamış olandır... Vay be, ne şiirselim. Neyse, saçmalamayı bırakırsak (bırakmam gerçi ama neyse) sanıyorum kendi parçalarınızı besteleyip çalmak en güzeli olacaktır. Ben lisede hatırlıyorum her gittiğim festivalde Belki Alışman Lazım ortalama beş kere çalınıyordu. Cover yapacaksanız da fazla popüler olmayan şeyler çalmaya bakın.