-
amatör bir rock grubumuz var bir de garaj üyelerine danışmak istedim festivalde çalacağımız şarkılar konusunda
-
bence siz bırakın bu işi..
-
Çalınabilecek en iyi parça, henüz çalınmamış olandır... Vay be, ne şiirselim. Neyse, saçmalamayı bırakırsak (bırakmam gerçi ama neyse) sanıyorum kendi parçalarınızı besteleyip çalmak en güzeli olacaktır. Ben lisede hatırlıyorum her gittiğim festivalde Belki Alışman Lazım ortalama beş kere çalınıyordu. Cover yapacaksanız da fazla popüler olmayan şeyler çalmaya bakın.
-
En iyi hang, parçaları çalabiliyorsanız onları çalın...
Popüler parçayı kötü çalarsan seyircinin hiç hoşuna gitmez... Beğenmez bir daha da dinlemek istemez..
O yüzden seyirciye ayak uydurmaktansa bildiğiniz, çok güzel çalabildiğiniz parçaları çalın..
-
Cowboys from hell
Cemetery gates
müdürler benim mesajlarımı iki kez okusunlar :D
-
beklicemm ne diosa o abii bu adam müzikten anlıoo...
-
Deus-Roses
-
sen de her yere aynı şarkıyı yazmşsn :) bence garbage cherry lips :) bu ara taktm o şarkıya :) bi de güzel bi sahne şovuyla bütünleşirse süper olur tabi bi kızın söylemesi şartıyla :)
-
Herkesin bildiği birşeyler kasın ama atlatacak zıplatacak birşeyler olsun
-
o zaman git iron maiden dan bişeyler çal popçular bile bilir :)