Ahahahah erovisionda başarılı olmuşuz :)
peki ne ile ?
Küçümsediğin avrupanın dili ingilizce ile bu bir
Sandalyeli ve benekli kliplerden memnunsan sana göre peçenekli süleyman da aynı hesap Pentagram da aynı hesap yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı söylemleri ile bir ilerleme kaydetmeyi düşünüyorsan ismail yk kadar ilerleyebilir bu müzik.
Ben Sting ile serdar ortaçın ard arda izlenmesinden rahatsızım
Bumudur ülkemizin profili ?
Sen gene seneye çekirdek ile tv karşısında eoruvision izleyerek yunanın kıbrıs rum kesimine tam puan vermesini aah aah hep kendi adamlarına oy veriyorlar yengeaaaa diye yorumlamaya devam et :)
Eh erovision bu borumu , literatüre girdik ;)