Birader senin söylemine göre söyledim Eorovision'u yoksa yatıp kalkıp birinci olduğumuz bölümü izliyorum mu sandın ?
Sen kaç kurtar kendini.
Türk müziğinde bir ışık yok yakında batıcaz. Ama en azından "özenti" bir müzik kültürümüz yok. Herkes çıkıyor birşeyler yapmaya çalışıyor. Belkide Sting'i de ülkesinde İsmail YK yerine koyan tipler vardır.
Madem rahatsızsın izleme veya faks yağmuruna tut tvyi belki yayınlamazlar ardarda.