Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • linde_ • 22 Mart 2008 12:40 • #533483
    Birader senin söylemine göre söyledim Eorovision'u yoksa yatıp kalkıp birinci olduğumuz bölümü izliyorum mu sandın ?

    Sen kaç kurtar kendini.

    Türk müziğinde bir ışık yok yakında batıcaz. Ama en azından "özenti" bir müzik kültürümüz yok. Herkes çıkıyor birşeyler yapmaya çalışıyor. Belkide Sting'i de ülkesinde İsmail YK yerine koyan tipler vardır.

    Madem rahatsızsın izleme veya faks yağmuruna tut tvyi belki yayınlamazlar ardarda.
Bu konunun tüm mesajları