MTV zamanında iyi yayın yapardı
Ray COOKS vardı mesela dediğim gibi beaves and buthead vardı gece yarısından sonra da olsa rock yayıjnı yaparlardı ki ben ona ayrı bir ayar olurdum zombimiyiz uleeyn bizler diye :)
Eyvallah mtv de kendisini bozdu animeler filanlar fişmekanlar ama benim derdim mtv seyredelim mtv ye sahip çıkalım mtv ( Töbe haşa :) ) Türk müziği ile dejenere olmasın gibi birşey değil
Adının içinde ülkemin geçtiği bir yayın kuşağında ben abidik gubidik şeyler izlemek istemem
Az zaman dilimi olsun hatta bırakalım mtv Türkiye yayınını yapmayı onlar bizim beğendikleri klipleri kendileri kendi yayın kuşaklarında döndürsünler , ama kardeşim dangalak kliplerimiz saçma sapan şarkılar alt yapısı olmayan melodiler o adamların klipleri ile aynı ortamda yer almasın
Çünkü bu adamlar hakkaten müzisyenler
Shakira'nın gitar ve davul çalabilitesi var misal.
Baksan beğenmezsin amanın bu da ne dersin ama hatun müzisyen kardeşim en azından ne yaptığını biliyor
Peki ya kırıcaaanmı belimüüüüü diyen ayşenin hatunun önalın bacaklarınımı izleyecekler mtv Türkiye adına ?
Dediğim gibi koysunlar elinde curası ile Cahit BERKAY'ı bende aslanlar gibi koltuğumda keyiflenip '' Budur abicim '' diyebileyim
Ancak dediğimn gibi zaten elinizi kumandaya çarpsanız elli kanalda izlediğimiz adamlardan azcık nefes alabilmek için kaçtığım kanal olan mtv ne yazıkki bu gün bu durumda