Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • Sinekikili • 23 Mart 2008 08:28 • #533504
    MTV zamanında iyi yayın yapardı
    Ray COOKS vardı mesela dediğim gibi beaves and buthead vardı gece yarısından sonra da olsa rock yayıjnı yaparlardı ki ben ona ayrı bir ayar olurdum zombimiyiz uleeyn bizler diye :)
    Eyvallah mtv de kendisini bozdu animeler filanlar fişmekanlar ama benim derdim mtv seyredelim mtv ye sahip çıkalım mtv ( Töbe haşa :) ) Türk müziği ile dejenere olmasın gibi birşey değil
    Adının içinde ülkemin geçtiği bir yayın kuşağında ben abidik gubidik şeyler izlemek istemem
    Az zaman dilimi olsun hatta bırakalım mtv Türkiye yayınını yapmayı onlar bizim beğendikleri klipleri kendileri kendi yayın kuşaklarında döndürsünler , ama kardeşim dangalak kliplerimiz saçma sapan şarkılar alt yapısı olmayan melodiler o adamların klipleri ile aynı ortamda yer almasın
    Çünkü bu adamlar hakkaten müzisyenler
    Shakira'nın gitar ve davul çalabilitesi var misal.
    Baksan beğenmezsin amanın bu da ne dersin ama hatun müzisyen kardeşim en azından ne yaptığını biliyor
    Peki ya kırıcaaanmı belimüüüüü diyen ayşenin hatunun önalın bacaklarınımı izleyecekler mtv Türkiye adına ?
    Dediğim gibi koysunlar elinde curası ile Cahit BERKAY'ı bende aslanlar gibi koltuğumda keyiflenip '' Budur abicim '' diyebileyim

    Ancak dediğimn gibi zaten elinizi kumandaya çarpsanız elli kanalda izlediğimiz adamlardan azcık nefes alabilmek için kaçtığım kanal olan mtv ne yazıkki bu gün bu durumda

    İstanbul baaaşkeent magandaayaa özgürlüük !!!!!
Bu konunun tüm mesajları