-
Usta sandalyeye ters oturan candan erçetinde olsa bir bar taburesi üstünde babamın ölüm anı da olsa ben o klibi prodüksüyondan tasarruf olarak görürüm
Zamanında başkanımızın en yanlışı bizim en doğrumuzdan daha doğrudur söylemlerinden farkı yoktur bu dediğinin.
Starlarında hata yapmaya hakkı vardır herkes her zaman yaptığı işin arkasında olsa idi hakan peker Okan BAYÜLGEN'e hey corç versene borç şarkısını iki de bir çaldırdığı için radyoda '' Sen benle iki dakka dışarı çıksana !! '' diye tehdit etmezdi
-
MTV zamanında iyi yayın yapardı
Ray COOKS vardı mesela dediğim gibi beaves and buthead vardı gece yarısından sonra da olsa rock yayıjnı yaparlardı ki ben ona ayrı bir ayar olurdum zombimiyiz uleeyn bizler diye :)
Eyvallah mtv de kendisini bozdu animeler filanlar fişmekanlar ama benim derdim mtv seyredelim mtv ye sahip çıkalım mtv ( Töbe haşa :) ) Türk müziği ile dejenere olmasın gibi birşey değil
Adının içinde ülkemin geçtiği bir yayın kuşağında ben abidik gubidik şeyler izlemek istemem
Az zaman dilimi olsun hatta bırakalım mtv Türkiye yayınını yapmayı onlar bizim beğendikleri klipleri kendileri kendi yayın kuşaklarında döndürsünler , ama kardeşim dangalak kliplerimiz saçma sapan şarkılar alt yapısı olmayan melodiler o adamların klipleri ile aynı ortamda yer almasın
Çünkü bu adamlar hakkaten müzisyenler
Shakira'nın gitar ve davul çalabilitesi var misal.
Baksan beğenmezsin amanın bu da ne dersin ama hatun müzisyen kardeşim en azından ne yaptığını biliyor
Peki ya kırıcaaanmı belimüüüüü diyen ayşenin hatunun önalın bacaklarınımı izleyecekler mtv Türkiye adına ?
Dediğim gibi koysunlar elinde curası ile Cahit BERKAY'ı bende aslanlar gibi koltuğumda keyiflenip '' Budur abicim '' diyebileyim
Ancak dediğimn gibi zaten elinizi kumandaya çarpsanız elli kanalda izlediğimiz adamlardan azcık nefes alabilmek için kaçtığım kanal olan mtv ne yazıkki bu gün bu durumda
İstanbul baaaşkeent magandaayaa özgürlüük !!!!!
-
Reyting neredeyse MTV orada aradaşım :)
Sadece MTV değil. Tüm yayın kuruluşları için geçerlidir bu dediğim.
-
sen müziğimi tartışıyorsun görüntüleri mi ben anlıyamadım görüntüleri dersenbizim klip yönetmenleri hatta komple tv camiamız dandirikten adamlar montajcı iş bilmez grafiker kuş çizemez iyi görüntüler tabi ki olmayabilir
ama umrumda değil
http://www.youtube.com/watch?v=GFGaH6BrNaI Suat Suna'nın şu dandik klibinin arkasında Suat Suna'nın değil geriye kalan ekibin başarısızlığını görüyorum.
-
ben göemyorum. youtube kapanmış sanki
-
Müziğini de klibini de eleştiriyorum
Şampiyonlar liginde kasımpaşa gibiyiz
İster kabul et ister etme
Youtubeyi yasaklayan zihniyet gibi yabanvı klipleride yasaklarız
O zaman Cem KARACA'nın dediği ortaya çıkar
Pop star mega star Edirne'den sonra ( seni ) kim star ?
-
müziğin nesini eleştiriyosun mesela şurası şöyle burası böyle diye bir örnek verebilirmisin ya da ayrı bir kültürle mi yetiştin
popstarcı biri değiliz hiçbirimiz. Körü körüne de birilerini savunmuyoruz pink floydla kayahanı karşılaştırmıyoruz.
-
Eh be abicim şimdi ben sana tutupta burada şununkisi şöyle bununkisi böyle diye birdaha mı yazacağım ?
Yukarıda kaç mesajda anlattığım şeylerden hiçbirşey çıkartamadınmı ?
-
Çıkarttığım sonucu yukarıda belirtmiştim görsel kaliteyi yakalıyamıyoruz diye sen yukarıda şunun müziği böyle bunun müziği böyle dememişsin ki
-
çok salakça bir düşünce.
adamlarda para yok ki dünya standardında şarkı, klip, prodüksiyon yapsınlar.
dünya çapında bir popçu düşünelim. kim mesela? rihanna.
kızın arkasında koskoca para babası jay-z var.
bizim 10 tane yapımcımızın bütün parasından fazla parayı cebinden çıkarabilecek bir adam.
böyle bir adamın çektirdiği kliple bizim gariban türk yapımcısının çektirdiği klibi kıyaslamak mantıksızcadır.
yani bir türk yapımcısından "umbrella" gibi bir klip beklenemez. çünkü yapacak imkanı yok.
kasımpaşa'nın parası yetiyor da ronaldinho'yu mu almıyor?