Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • Sinekikili • 23 Mart 2008 08:20 • #533503
    Usta sandalyeye ters oturan candan erçetinde olsa bir bar taburesi üstünde babamın ölüm anı da olsa ben o klibi prodüksüyondan tasarruf olarak görürüm
    Zamanında başkanımızın en yanlışı bizim en doğrumuzdan daha doğrudur söylemlerinden farkı yoktur bu dediğinin.
    Starlarında hata yapmaya hakkı vardır herkes her zaman yaptığı işin arkasında olsa idi hakan peker Okan BAYÜLGEN'e hey corç versene borç şarkısını iki de bir çaldırdığı için radyoda '' Sen benle iki dakka dışarı çıksana !! '' diye tehdit etmezdi
  • Sinekikili • 23 Mart 2008 08:28 • #533504
    MTV zamanında iyi yayın yapardı
    Ray COOKS vardı mesela dediğim gibi beaves and buthead vardı gece yarısından sonra da olsa rock yayıjnı yaparlardı ki ben ona ayrı bir ayar olurdum zombimiyiz uleeyn bizler diye :)
    Eyvallah mtv de kendisini bozdu animeler filanlar fişmekanlar ama benim derdim mtv seyredelim mtv ye sahip çıkalım mtv ( Töbe haşa :) ) Türk müziği ile dejenere olmasın gibi birşey değil
    Adının içinde ülkemin geçtiği bir yayın kuşağında ben abidik gubidik şeyler izlemek istemem
    Az zaman dilimi olsun hatta bırakalım mtv Türkiye yayınını yapmayı onlar bizim beğendikleri klipleri kendileri kendi yayın kuşaklarında döndürsünler , ama kardeşim dangalak kliplerimiz saçma sapan şarkılar alt yapısı olmayan melodiler o adamların klipleri ile aynı ortamda yer almasın
    Çünkü bu adamlar hakkaten müzisyenler
    Shakira'nın gitar ve davul çalabilitesi var misal.
    Baksan beğenmezsin amanın bu da ne dersin ama hatun müzisyen kardeşim en azından ne yaptığını biliyor
    Peki ya kırıcaaanmı belimüüüüü diyen ayşenin hatunun önalın bacaklarınımı izleyecekler mtv Türkiye adına ?
    Dediğim gibi koysunlar elinde curası ile Cahit BERKAY'ı bende aslanlar gibi koltuğumda keyiflenip '' Budur abicim '' diyebileyim

    Ancak dediğimn gibi zaten elinizi kumandaya çarpsanız elli kanalda izlediğimiz adamlardan azcık nefes alabilmek için kaçtığım kanal olan mtv ne yazıkki bu gün bu durumda

    İstanbul baaaşkeent magandaayaa özgürlüük !!!!!
  • beklicem321 • 23 Mart 2008 14:43 • #533505
    Reyting neredeyse MTV orada aradaşım :)
    Sadece MTV değil. Tüm yayın kuruluşları için geçerlidir bu dediğim.
  • kare-te • 23 Mart 2008 18:16 • #533506
    sen müziğimi tartışıyorsun görüntüleri mi ben anlıyamadım görüntüleri dersenbizim klip yönetmenleri hatta komple tv camiamız dandirikten adamlar montajcı iş bilmez grafiker kuş çizemez iyi görüntüler tabi ki olmayabilir
    ama umrumda değil
    http://www.youtube.com/watch?v=GFGaH6BrNaI Suat Suna'nın şu dandik klibinin arkasında Suat Suna'nın değil geriye kalan ekibin başarısızlığını görüyorum.
  • Single_FACTOR • 23 Mart 2008 18:46 • #533507
    ben göemyorum. youtube kapanmış sanki
  • Sinekikili • 23 Mart 2008 19:26 • #533508
    Müziğini de klibini de eleştiriyorum
    Şampiyonlar liginde kasımpaşa gibiyiz
    İster kabul et ister etme
    Youtubeyi yasaklayan zihniyet gibi yabanvı klipleride yasaklarız
    O zaman Cem KARACA'nın dediği ortaya çıkar
    Pop star mega star Edirne'den sonra ( seni ) kim star ?
  • kare-te • 23 Mart 2008 21:52 • #533509
    müziğin nesini eleştiriyosun mesela şurası şöyle burası böyle diye bir örnek verebilirmisin ya da ayrı bir kültürle mi yetiştin
    popstarcı biri değiliz hiçbirimiz. Körü körüne de birilerini savunmuyoruz pink floydla kayahanı karşılaştırmıyoruz.
  • Sinekikili • 23 Mart 2008 22:19 • #533510
    Eh be abicim şimdi ben sana tutupta burada şununkisi şöyle bununkisi böyle diye birdaha mı yazacağım ?
    Yukarıda kaç mesajda anlattığım şeylerden hiçbirşey çıkartamadınmı ?
  • kare-te • 24 Mart 2008 03:00 • #533511
    Çıkarttığım sonucu yukarıda belirtmiştim görsel kaliteyi yakalıyamıyoruz diye sen yukarıda şunun müziği böyle bunun müziği böyle dememişsin ki
  • heretixlave • 24 Mart 2008 04:23 • #533512
    çok salakça bir düşünce.
    adamlarda para yok ki dünya standardında şarkı, klip, prodüksiyon yapsınlar.
    dünya çapında bir popçu düşünelim. kim mesela? rihanna.
    kızın arkasında koskoca para babası jay-z var.
    bizim 10 tane yapımcımızın bütün parasından fazla parayı cebinden çıkarabilecek bir adam.
    böyle bir adamın çektirdiği kliple bizim gariban türk yapımcısının çektirdiği klibi kıyaslamak mantıksızcadır.
    yani bir türk yapımcısından "umbrella" gibi bir klip beklenemez. çünkü yapacak imkanı yok.
    kasımpaşa'nın parası yetiyor da ronaldinho'yu mu almıyor?