Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • heretixlave • 24 Mart 2008 04:23 • #533512
    çok salakça bir düşünce.
    adamlarda para yok ki dünya standardında şarkı, klip, prodüksiyon yapsınlar.
    dünya çapında bir popçu düşünelim. kim mesela? rihanna.
    kızın arkasında koskoca para babası jay-z var.
    bizim 10 tane yapımcımızın bütün parasından fazla parayı cebinden çıkarabilecek bir adam.
    böyle bir adamın çektirdiği kliple bizim gariban türk yapımcısının çektirdiği klibi kıyaslamak mantıksızcadır.
    yani bir türk yapımcısından "umbrella" gibi bir klip beklenemez. çünkü yapacak imkanı yok.
    kasımpaşa'nın parası yetiyor da ronaldinho'yu mu almıyor?
Bu konunun tüm mesajları