Çok salakça bir düşünceye daha salakça karşı çıktığın için teşekkür ederim :)
Madem kasımpaşa ronaldinho denen sünnetsiz adamı renklerine katamıyor o zaman kasımpaşa o ligde oynamaz böylece ülke olarak bizde eziklik duymayız
ama kasımpaşa aldığı parayı revizyon için gene kendi sektörüne yatırırsa o zaman kasımpaşada ronaldinholar yetişmeye başlar isimleri de recep olur hüseyin olur bizler de recepler ile gurur duyarız
ancak bizim recep halen evrimini tamamlamamış ve henüz recep ivedik iken Sarayburnun'da beyaz donla yüzerken sen ivedik kardeşimizi California sahillerine gönderirsen orada biraz lümpen kaçar.