Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • Sinekikili • 24 Mart 2008 09:30 • #533513
    Çok salakça bir düşünceye daha salakça karşı çıktığın için teşekkür ederim :)
    Madem kasımpaşa ronaldinho denen sünnetsiz adamı renklerine katamıyor o zaman kasımpaşa o ligde oynamaz böylece ülke olarak bizde eziklik duymayız
    ama kasımpaşa aldığı parayı revizyon için gene kendi sektörüne yatırırsa o zaman kasımpaşada ronaldinholar yetişmeye başlar isimleri de recep olur hüseyin olur bizler de recepler ile gurur duyarız
    ancak bizim recep halen evrimini tamamlamamış ve henüz recep ivedik iken Sarayburnun'da beyaz donla yüzerken sen ivedik kardeşimizi California sahillerine gönderirsen orada biraz lümpen kaçar.
Bu konunun tüm mesajları