Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • Sinekikili • 24 Mart 2008 16:41 • #533522
    Müzisyen olmak için enstrüman çalmak gerekmezmi ?
    Adına solist dersin yorumcu dersin şarkıcı türkücü dersin ama müzisyen diyemezsin ;)
    Söz yazarı Aysel GÜREL idi kendisine müzisyen dendiğini duymadım hiçi bir yerde. Herneyse.
    Gelelim Doors hadisesine. Emin ol bizim laylaylomcular Doors kadar olsalar idi bunu taşıyamazlardı cemaatin üzerine işemekden ziyade büyük hacetlerini bile yapmaya çalışırlardı.
    Giyim kuşam elbette önemli sence onca sahne kostümü neden hazırlanıyor ?
    Sahne bir gösteri sanatıdır sen sahneye çıksan gaffur pijaması ile çıkmazsın , ya da umarım çıkarsın bizde ileride bir yerde seni tanımazlıktan gelerek izleriz :)

    İşin bir garip yanı ise sende gayet iyi anlıyorsun ne demek istediğimi ama ana muhalefet lideri gibi bir tavır içindesin oysa benim iktidar kavgam yok ben kendi derdimi anlattım.

    Hayko'nun şarkılarından memnunum bu arada. Neden olmayayım ki ?
    Peki bunca müzikal yetersizlikten bahseden diğer arkadaslara gelelim.
    Stüdyoya girince kaçtaneniz moğollar şarkısı çalışıyor kaçınız Barış MANÇO şarkıları söylüyor
    Bulutsuzluk özlemi , Mavi sakal gibi grupların şarkılarına kaçınız yer veriyor.

    Ahanda yakaladınız işte bir açık daha şimdi alt alta şahsıma sitem mesajları gelir :)

    Anlaşılan içlerinden birisi ( Allah gecinden versin ) vefat edene kadar MFÖ'de kendisine layık olduğu yeri bulamayacak.
    Yaşasın bademlerimiz.

    İSTAANBUUL BAAAŞKEENT MAAGANDAA YAA ÖÖÖZGÜRLÜÜÜK !!!!!

    Not : Yukarıdaki kalın yazı kimse ile alakalı değildir bayılıyorum rahmetli Gökhan SEMİZ'e :)
Bu konunun tüm mesajları