Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

children of bodom ın blooddrunk albümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • dimmuborgirfan • 15 Mayıs 2008 21:08 • #534012
    Valla ben çok sevdim özellikle tie my rope ve lobodomy çok süper seviyorum ben bu adamları ya Alexi ye helal valla çok güzel çalmış gitarları vokalleri de iyi her ne kadar en iyi children of bodom albümü follow the reaper olsa da bu da iyi çok seviyorum ben bu Alexi yi yaa:)
Bu konunun tüm mesajları