Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

children of bodom ın blooddrunk albümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Ktulu • 18 Mayıs 2008 16:07 • #534029
    Norther'la eski Bodom karşılaştırılamaz bence. Yani iyi-kötü şeklinde değil, tarz olarak epey farklılar.

    Norther tarzını sevenler için Eternal tears Of Sorrow önerebilirim. Eski Children Of Bodom sevenlere ise ancak geçmiş olsun diyebilirim :) Facebook'tan dinledim yeni parçalarını, yeni albümü indirmemeye karar verdim.

    Swedish death adına bugünlerde dinlediğim Non Human Level var, yeni bir grup, çok parçalarını dinleme fırsatım olmadı ama yeterince "yırtıcı" olduğunu söyleyebilirim eski Bodom severler için.











    _______________________________________________________________________________________
    Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
    Non Human Level - Divine Creation Of Void
Bu konunun tüm mesajları