Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

children of bodom ın blooddrunk albümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • linde_ • 18 Mayıs 2008 16:21 • #534030
    Başnagıçta tarzları aynıydı Norther daha da kendince bir şeyler katarak, değişik tarz grupların coverlarını yaparak, daha scream kullanarak tam bir melodik death grubu olmuştur. CoB, Are You Dead Yet'le bu albümün sinyallerini vermişti çoktan.

    Bu albümü beğenen bir adam Downfall albümünü ya bilmiyordur ya da dinlememiştir. Sonuç olarak bu gruplar ne kadar tarzları değişsede aynı ülkenin rekabet içindeki gruplarıdır.

    Sonuç olarak Norther bu rekabette müziğiyle bir adım öne geçmiştir, hayranlarıyla olmasada. Maalesef ki maziyle yaşanmıyor bir şeyler üretmek gerek. CoB belkide şöhrete ve hayranlarına çok güveniyor ki pek üzerinde durmadı bu albümün..
Bu konunun tüm mesajları