Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

children of bodom ın blooddrunk albümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Mephistopholes • 25 Mayıs 2008 18:01 • #534074
    Ben de albümü indirmedim,hevesim kaçtı..ama Blooddrunk şarkısı güzel bence...Tie My Rope zaten eski...
    Gene fanıyım grubun ama,zaten belliydi bence de
Bu konunun tüm mesajları