Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

children of bodom ın blooddrunk albümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • 80s_RockeR • 25 Mayıs 2008 21:31 • #534082
    Areee Youuuu deaddd Yeeeeeeeeeeeeeeeeeetttt.......


    Son albümüde dahil sadece bu şarkı favorim durumunda. ama son albümü çokta kötü değil...

    Blooddrunk\09-children_of_bodom-roadkill_morning
    Blooddrunk\01-children_of_bodom-hellbounds_on_my_trail

    ?
Bu konunun tüm mesajları