Sene 2020 filan ben babamın zoruyla evlenmişim boyum kadar çocuğum filan birde geliyor yanıma tiki arkadaşlarıyla takılabilmek için bir şeyler zırvalıyor sen gençlik anılarını anlatıyosun ve o seni anlamıyo sallamıyo bile sen ne kadar da isteyerek severek yaşamıştın o hayatı ama çocuğun bi tiki ot geldim ot gidiyorum diyor olamaz izin veremem.
Sen yaşının getirdiği bi şevkle zamanından kalma müzikleri dinlerken o odasında 2 3 tane mal arkadaşıyla saçma sapan şeyleri dinliyo bu ne dediğinde arkadaşalrının yanın da şirinlik yapcam diye 3 yaşında bir gerizekalıya dönüşüyo hayır benim çocuğum böyle bir mal olamaz izin vermem
Düşünemiyorum olamaz bunu bu yürek kaldıramaz diyor ve kalp krizi geçiriyorum ama şans bela kurtuluyorum ama ne faydaki kurtulmam zaten alnımda kara bi lekeyle yaşıyorum çocuğum bi TİKİ:D:D:D