Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

olursa birgün cocuğunuz tiki olma yolunda gidiyor ne yaparsınız_?

  • CRNYLDZ • 16 Temmuz 2008 21:39 • #534887
    katılıyorum...
  • CRNYLDZ • 16 Temmuz 2008 21:41 • #534888
    abartmadıgı sürece bir sorun yok.. ama yok iyice abarttı bende abartırım .. :)
  • heretixlave • 16 Temmuz 2008 22:11 • #534893
    adam grindcore grubunda gitaristlik yaptı boru mu? ayrıca çok maço adamdır sevgilisini her gün döver sex kölesi gibi kullanır maçlardan sonra havaya ateş açar vs.
  • leviathenn • 17 Temmuz 2008 13:41 • #534914
    ama bu söylediklerine sertlik değil magandalık denir :):):)
  • heretixlave • 17 Temmuz 2008 16:15 • #534933
    magandalık değil DELİKANLILIK denir bunlara!
  • FuL_TeLiKe • 17 Temmuz 2008 16:27 • #534935
    bu bildiğin deliĞİ kanlılık..
    ötekisiyle alakası yok..
  • leviathenn • 17 Temmuz 2008 20:56 • #534942
    sevgilini dövmek mi delikanlılık onu sex kölesi gibi kullanmak mı delikanlılık??? delikanlı adam bi kıza el kaldırmaz... eğer sen burda söylediğin gibi bi delikanlıysan ben kız halimle senden daha delikanlıyım
  • Mephistopholes • 18 Temmuz 2008 10:02 • #534957
    Sakin ol takma öyle herkesi...Bazı insanları sallamak gerek :)
  • Mephistopholes • 18 Temmuz 2008 10:03 • #534958
    İşim gücüm yok bunu düşüncem...
  • TuTanKoMoN • 18 Temmuz 2008 10:21 • #534960
    Sene 2020 filan ben babamın zoruyla evlenmişim boyum kadar çocuğum filan birde geliyor yanıma tiki arkadaşlarıyla takılabilmek için bir şeyler zırvalıyor sen gençlik anılarını anlatıyosun ve o seni anlamıyo sallamıyo bile sen ne kadar da isteyerek severek yaşamıştın o hayatı ama çocuğun bi tiki ot geldim ot gidiyorum diyor olamaz izin veremem.

    Sen yaşının getirdiği bi şevkle zamanından kalma müzikleri dinlerken o odasında 2 3 tane mal arkadaşıyla saçma sapan şeyleri dinliyo bu ne dediğinde arkadaşalrının yanın da şirinlik yapcam diye 3 yaşında bir gerizekalıya dönüşüyo hayır benim çocuğum böyle bir mal olamaz izin vermem

    Düşünemiyorum olamaz bunu bu yürek kaldıramaz diyor ve kalp krizi geçiriyorum ama şans bela kurtuluyorum ama ne faydaki kurtulmam zaten alnımda kara bi lekeyle yaşıyorum çocuğum bi TİKİ:D:D:D