İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
olursa birgün cocuğunuz tiki olma yolunda gidiyor ne yaparsınız_?
leviathenn
• 16 Temmuz 2008 15:14 •
#534868
peki 3 yaşında bebek gibi konuşmanın mantıklı bi yönünü açıkla bana???
leviathenn
• 16 Temmuz 2008 15:15 •
#534869
yuhaha o da iyimiş :D harbi ya anne karnında metal dinlemeye başlayacak sonra tiki olcak... zor be kardeşim bi kere evrim yasasına bile aykırı :D
heretixlave
• 16 Temmuz 2008 16:29 •
#534872
babandan istesen sana seve seve verecekken sokakta para dilenmenin mantıklı yönü nedir peki?
SlipknotSlave
• 16 Temmuz 2008 16:50 •
#534873
tecavüz ederim
kare-te
• 16 Temmuz 2008 16:52 •
#534874
ensestlik var heralde :D
heretixlave
• 16 Temmuz 2008 17:17 •
#534876
slipknotslave sana kedikumundan "tecavüz"ü yolluyorum ex-gitaristim <3
http://www.myspace.com/kedikumu
leviathenn
• 16 Temmuz 2008 20:55 •
#534882
yuhaha sen bayağı sertsin galiba :D
leviathenn
• 16 Temmuz 2008 21:18 •
#534884
babam işte çalışıyo gündüz ve votka alcak param olmuyo her zaman :D ben de gidip dileniyorum bu kadar basit :D
leviathenn
• 16 Temmuz 2008 21:18 •
#534885
ama sen bana hala mantıklı bi cevap bulamadın
sunmoon_13
• 16 Temmuz 2008 21:30 •
#534886
çalarım dayağı =)
«
1
2
3
4
5
6
»