Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

olursa birgün cocuğunuz tiki olma yolunda gidiyor ne yaparsınız_?

  • leviathenn • 16 Temmuz 2008 15:14 • #534868
    peki 3 yaşında bebek gibi konuşmanın mantıklı bi yönünü açıkla bana???
  • leviathenn • 16 Temmuz 2008 15:15 • #534869
    yuhaha o da iyimiş :D harbi ya anne karnında metal dinlemeye başlayacak sonra tiki olcak... zor be kardeşim bi kere evrim yasasına bile aykırı :D
  • heretixlave • 16 Temmuz 2008 16:29 • #534872
    babandan istesen sana seve seve verecekken sokakta para dilenmenin mantıklı yönü nedir peki?
  • SlipknotSlave • 16 Temmuz 2008 16:50 • #534873
    tecavüz ederim
  • kare-te • 16 Temmuz 2008 16:52 • #534874
    ensestlik var heralde :D
  • heretixlave • 16 Temmuz 2008 17:17 • #534876
    slipknotslave sana kedikumundan "tecavüz"ü yolluyorum ex-gitaristim <3

    http://www.myspace.com/kedikumu
  • leviathenn • 16 Temmuz 2008 20:55 • #534882
    yuhaha sen bayağı sertsin galiba :D
  • leviathenn • 16 Temmuz 2008 21:18 • #534884
    babam işte çalışıyo gündüz ve votka alcak param olmuyo her zaman :D ben de gidip dileniyorum bu kadar basit :D
  • leviathenn • 16 Temmuz 2008 21:18 • #534885
    ama sen bana hala mantıklı bi cevap bulamadın
  • sunmoon_13 • 16 Temmuz 2008 21:30 • #534886
    çalarım dayağı =)