Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

olursa birgün cocuğunuz tiki olma yolunda gidiyor ne yaparsınız_?

  • Calgon • 20 Temmuz 2008 10:09 • #535012
    Anlamsız olan bu topiğe yazmamanızı "rica ediyorum".
  • leviathenn • 20 Temmuz 2008 11:08 • #535014
    senden daha delikanlı olduğumu iddia ediyorum ve sana meydan okuyorum :D bence sen daha delikanlılığın ne olduğunu çözmemeiş bir... neyse sonra bekçiye şikayet ediyosun :)
  • leviathenn • 20 Temmuz 2008 11:11 • #535015
    ne alakası var ne biçim bi zihniyete sahipsiniz siz!!! bi erkekle bi kız birbirini desteklerse illaki birinin diğerine ayar veriyo mu olması gerek!!! sizden biraz daha modern düşünceler beklerdim. memlekette bu kadar yobaz var diyodum yanılmışım o kadar yobaz yokmuş daha fazlası varmış...(bekçiye şikayet etmeyin size yobaz demedim)


    bu arada mephistopholes desteğin için teşekkür ederim... içi fesatlaşmış insanlar anlamasa da ben anlıyorum iyi niyetini... sağol...
  • leviathenn • 20 Temmuz 2008 11:13 • #535016
    yok anam dinlemez bunlar ben de daha anlamsız bi başlık için söyledim daha önce. eh onlar yazıyosa ben de tartışmaya katıldım... zaten benim burdaki tartışmam tikilikten çıktı delikanlılığa kaçtı... yazıları okursan görürsün nelerle uğraşıyoruz yaaa
  • leviathenn • 20 Temmuz 2008 11:55 • #535020
    ha ayrıca burası bi forum 2 kişi konuşmak istersek özel mesaj atarız sen de 4. olarak atlamışsın ona bakarsan...
  • leviathenn • 20 Temmuz 2008 11:56 • #535021
    erkekliğini kastetmemiştim bana ne oğlum senin erkekliğinden...
  • Mephistopholes • 20 Temmuz 2008 12:51 • #535022
    Yetiştirme meselesi XD
  • Mephistopholes • 20 Temmuz 2008 12:54 • #535023
    Benim cinsiyet bayan.Niye hatunda gözüm olsun ayol?sen de atladın şimdi,senin kimde gözün var?ahah..ya tamam sen de sus...
  • Mephistopholes • 20 Temmuz 2008 12:55 • #535024
    De ben de bayanım yalnız..Galiba sen de öyle :D
  • Mephistopholes • 20 Temmuz 2008 12:56 • #535025
    aha bi de birader demiş ya...hacı falan da dersin sen bana...koptum be :D