Hiçbir şey yapmam. :) Kendi seçimi... Faydasını da, zararını da kendisi görecek. Kaldı ki "zindana kapatsam" neye yarar? Olmak isteyen her şekilde olur.
sana mı kaldı birader ? iki kişi tartışırken araya girip neden fesat çıkartıyorsun ? ha hatunda gözüm var ayar veriyorum diyorsan eyvallahda ayıp oluyor böyle