Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

olursa birgün cocuğunuz tiki olma yolunda gidiyor ne yaparsınız_?

  • Sığır Çobanı • 18 Temmuz 2008 12:14 • #534961
    tutan senin elin uzun zamandır boş kalmış galiba arkadaşım.gel bakim şu benim kamayı bi tut.böyle şeylerlede gelme bi daha.
  • TuTanKoMoN • 18 Temmuz 2008 12:50 • #534962
    senin varya akıllı ol küfrettirme bana kaybol
  • kyakuz • 18 Temmuz 2008 12:59 • #534963
    tikerim (:
  • leviathenn • 18 Temmuz 2008 15:04 • #534968
    haklısın mephistopholes ama böyle insanlar beni çileden çıkarıyo
  • leviathenn • 18 Temmuz 2008 15:07 • #534969
    bana bişeyler oluyo :D boğuldum okurken evet korkunç bişey :D
  • metalikmanyak • 18 Temmuz 2008 16:00 • #534970
    Hiçbir şey yapmam. :) Kendi seçimi... Faydasını da, zararını da kendisi görecek. Kaldı ki "zindana kapatsam" neye yarar? Olmak isteyen her şekilde olur.
  • heretixlave • 18 Temmuz 2008 18:32 • #534971
    cCc kızlar delikanlılıktan ne anlar cCc
  • Mephistopholes • 20 Temmuz 2008 01:22 • #535007
    Bi sus...
  • SlipknotSlave • 20 Temmuz 2008 05:45 • #535010
    sana mı kaldı birader ? iki kişi tartışırken araya girip neden fesat çıkartıyorsun ? ha hatunda gözüm var ayar veriyorum diyorsan eyvallahda ayıp oluyor böyle
  • SlipknotSlave • 20 Temmuz 2008 05:47 • #535011
    evet çok SERT bir erkeğim.