Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor?

  • dimmuborgirfan • 17 Temmuz 2008 11:50 • #534908
    Children Of Bodom ın son albümü Blooddrunk a Zor dergisi 10 üzerinden 3.5 vermiş,Bluejean in Headbang eki 10 üzerinden 6 vermiş ama Metal Hammer(İngiltere) 10 üzerinden 8 vermiş.Bu albüme iyi kritik veren tek dergi Metal Hammer mı acaba? Ben bu albümü sevdim tamam öyle süper bir albüm değil eskiler gibi değil ama Hatecrew Deathroll ve Are You Dead Yet? gibi güzel bir albüm.Tamam Children Of Bodom ın en iyi albümleri Hatebreeder,Follow The Reaper bunu hepimiz biliyoruz ama ben Children Of Bodom ın elinden geleni yaptığına ve bu grubun hiç bir zaman kötü bir iş çıkarmayacağına yürekten inanıyorum.Son albümde gerçekten güzel parçalar var Lobodomy,Blooddrunk,Tie My Rope ve One Day You Will Cry gibi.Acaba bu albümü bir tek ben mi sevdim grubun fanı olduğum için mi sevdim bu albümü yoksa grubu katıksız seven ve tüm albümlerine sahip biri olarak objektif olamıyorum mu ki yorumlarınızı yazar mızınız bu albümün neden kötü olduğu ile ilgili merak ediyorum.Ayrıca Zor dergisi çok düşük kritik vermiş bari 5 filan verseydi.
Bu konunun tüm mesajları