-
Children Of Bodom ın son albümü Blooddrunk a Zor dergisi 10 üzerinden 3.5 vermiş,Bluejean in Headbang eki 10 üzerinden 6 vermiş ama Metal Hammer(İngiltere) 10 üzerinden 8 vermiş.Bu albüme iyi kritik veren tek dergi Metal Hammer mı acaba? Ben bu albümü sevdim tamam öyle süper bir albüm değil eskiler gibi değil ama Hatecrew Deathroll ve Are You Dead Yet? gibi güzel bir albüm.Tamam Children Of Bodom ın en iyi albümleri Hatebreeder,Follow The Reaper bunu hepimiz biliyoruz ama ben Children Of Bodom ın elinden geleni yaptığına ve bu grubun hiç bir zaman kötü bir iş çıkarmayacağına yürekten inanıyorum.Son albümde gerçekten güzel parçalar var Lobodomy,Blooddrunk,Tie My Rope ve One Day You Will Cry gibi.Acaba bu albümü bir tek ben mi sevdim grubun fanı olduğum için mi sevdim bu albümü yoksa grubu katıksız seven ve tüm albümlerine sahip biri olarak objektif olamıyorum mu ki yorumlarınızı yazar mızınız bu albümün neden kötü olduğu ile ilgili merak ediyorum.Ayrıca Zor dergisi çok düşük kritik vermiş bari 5 filan verseydi.
-
sevmeyenlerden 2 tanesini alıp kurşuna diziceksin..
bak ondan sonra sevmeyen kalıyomu..
kendini bilmez herifler..
p.s.:günün şakası bu heralde..
.)
-
yuhaha güzel bi çözüm :D:D
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
bana bodom demeyin
metal dünaysında bu alexi kadar ahlaksız haysiyetsiz ve çirkefini görmedim Gaylere vermiş namusunu
şerefsisin meil adresi yokmu yaa sinirlerimi harap ediyor itoglu
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
Pek kibarsın.
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
Aynen abi adamın müziğinden çok kimlerle(erkeklerle) öpüştüğü konuşuluyor
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
kızlar onun için seviyor ama
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
Kızlar onun için sevebilir, ama bu olaylar müziğin önüne geçiyorsa yavaş yavaş silinirsin müzik piyasasından, karıyı kızı erkeği bi kenera atıp müziğine yoğunlaşması gerekirdi. Başlarda ne güzelde yapıyordu. Şimdi çark etti, hadi hayırlısı. Blooddrunk faciasından sonra hangi facia gelecek beklemedeyim..
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
onun için çark etti zaten
-
Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor
Belli tabi parayı bulan, piyasa olan her eleman ne yapacağını şaşırıyor. Yazık diyorum sadece.