Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor?

  • dimmuborgirfan • 17 Temmuz 2008 11:50 • #534908
    Children Of Bodom ın son albümü Blooddrunk a Zor dergisi 10 üzerinden 3.5 vermiş,Bluejean in Headbang eki 10 üzerinden 6 vermiş ama Metal Hammer(İngiltere) 10 üzerinden 8 vermiş.Bu albüme iyi kritik veren tek dergi Metal Hammer mı acaba? Ben bu albümü sevdim tamam öyle süper bir albüm değil eskiler gibi değil ama Hatecrew Deathroll ve Are You Dead Yet? gibi güzel bir albüm.Tamam Children Of Bodom ın en iyi albümleri Hatebreeder,Follow The Reaper bunu hepimiz biliyoruz ama ben Children Of Bodom ın elinden geleni yaptığına ve bu grubun hiç bir zaman kötü bir iş çıkarmayacağına yürekten inanıyorum.Son albümde gerçekten güzel parçalar var Lobodomy,Blooddrunk,Tie My Rope ve One Day You Will Cry gibi.Acaba bu albümü bir tek ben mi sevdim grubun fanı olduğum için mi sevdim bu albümü yoksa grubu katıksız seven ve tüm albümlerine sahip biri olarak objektif olamıyorum mu ki yorumlarınızı yazar mızınız bu albümün neden kötü olduğu ile ilgili merak ediyorum.Ayrıca Zor dergisi çok düşük kritik vermiş bari 5 filan verseydi.
  • FuL_TeLiKe • 17 Temmuz 2008 12:12 • #534909
    sevmeyenlerden 2 tanesini alıp kurşuna diziceksin..
    bak ondan sonra sevmeyen kalıyomu..
    kendini bilmez herifler..






    p.s.:günün şakası bu heralde..
    .)
  • leviathenn • 17 Temmuz 2008 13:50 • #534920
    yuhaha güzel bi çözüm :D:D
  • dark_ambient • 20 Temmuz 2008 13:37 • #535028
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    bana bodom demeyin

    metal dünaysında bu alexi kadar ahlaksız haysiyetsiz ve çirkefini görmedim Gaylere vermiş namusunu

    şerefsisin meil adresi yokmu yaa sinirlerimi harap ediyor itoglu
  • Ktulu • 21 Temmuz 2008 03:38 • #535039
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Pek kibarsın.
  • linde_ • 21 Temmuz 2008 16:11 • #535043
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Aynen abi adamın müziğinden çok kimlerle(erkeklerle) öpüştüğü konuşuluyor
  • kare-te • 21 Temmuz 2008 16:15 • #535044
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    kızlar onun için seviyor ama
  • linde_ • 21 Temmuz 2008 16:22 • #535045
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Kızlar onun için sevebilir, ama bu olaylar müziğin önüne geçiyorsa yavaş yavaş silinirsin müzik piyasasından, karıyı kızı erkeği bi kenera atıp müziğine yoğunlaşması gerekirdi. Başlarda ne güzelde yapıyordu. Şimdi çark etti, hadi hayırlısı. Blooddrunk faciasından sonra hangi facia gelecek beklemedeyim..
  • kare-te • 21 Temmuz 2008 16:48 • #535046
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    onun için çark etti zaten
  • linde_ • 21 Temmuz 2008 16:56 • #535047
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Belli tabi parayı bulan, piyasa olan her eleman ne yapacağını şaşırıyor. Yazık diyorum sadece.