Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor?

  • linde_ • 21 Temmuz 2008 16:22 • #535045
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Kızlar onun için sevebilir, ama bu olaylar müziğin önüne geçiyorsa yavaş yavaş silinirsin müzik piyasasından, karıyı kızı erkeği bi kenera atıp müziğine yoğunlaşması gerekirdi. Başlarda ne güzelde yapıyordu. Şimdi çark etti, hadi hayırlısı. Blooddrunk faciasından sonra hangi facia gelecek beklemedeyim..
Bu konunun tüm mesajları